Wingate by Wyndham Denver Airport
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Fatos rápidos
Check-in a partir das | 15:00 |
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Check-out até | 11:00 |
Café da manhã | Café da manhã disponível |
Animais de estimação | Animais de estimação não são permitidos |
Crianças | Crianças são bem-vindas neste hotel |
Comodidades
Mais informações sobre Wingate by Wyndham Denver Airport
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Wingate by Wyndham Denver Airport
Situado em Denver, a 27 km do Centro de Convenções do Colorado, o Wingate by Wyndham Denver Airport oferece acomodações com academia e estacionamento privativo. Este hotel 3 estrelas oferece serviço de translado gratuito e recepção 24 horas.
Classificações e avaliações
Ótima localização
6670 N Yampa St, Denver, 80249, Estados Unidos|A 20,16 km do centro da cidade
Check-in e check-out
Check-in a partir das:
15:00
Check-out até as:
11:00
Bom saber
Crianças são bem-vindas neste hotel
Animais de estimação não são permitidos
Café da manhã disponível
Preço do café da manhã
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Opções de café da manhã
Café da manhã continental
Cardápio do café da manhã
Buffet
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-
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