Mission Inn San Luis Obispo

Encontre o melhor hotel em San Luis Obispo para suas datas, por preço ou preferência
Compare ofertas do Mission Inn San Luis Obispo em centenas de sites em um só lugar
Procure uma oferta com cancelamento grátis ou avaliações excelentes
Compare quartos e preços
Fatos rápidos
Check-in a partir das | 15:00 |
---|---|
Check-out até | 11:00 |
Café da manhã | Café da manhã disponível |
Animais de estimação | Animais de estimação permitidos por um custo adicional |
Crianças | Crianças são bem-vindas neste hotel |
Comodidades
Mais informações sobre Mission Inn San Luis Obispo

Mission Inn San Luis Obispo
Em um local ideal para explorar a cidade histórica de San Luis Obispo e as muitas atrações da área, este hotel aceita animais de estimação e oferece quartos com Wi-Fi gratuito.
Classificações e avaliações
Localização
1951 Monterey St, San Luis Obispo, 93401, Estados Unidos|A 1,52 km de San Luis Obispo Station
Check-in e check-out
Check-in a partir das:
15:00
Check-out até as:
11:00
Bom saber
Crianças são bem-vindas neste hotel
Animais de estimação permitidos por um custo adicional
Café da manhã disponível
Cardápio do café da manhã
Buffet
Opções de café da manhã
Café da manhã continental
Preço do café da manhã
Entre em contato com o hotel para informações sobre preços
Horário do café da manhã
06:30 - 09:30 de Segunda-feira a Domingo .
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Please inform Mission Inn San Luis Obispo of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. A damage deposit of USD 300 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed on check-out. If you need to reserve a room with a pet, a fee will apply, and requests are subject to availability. Please contact the property for details. Please note: a valid credit card is required at time of check-in as a deposit of up to USD 275 may be preauthorized for incidental purposes. The deposit will be refunded after a full inspection of the room after check out.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-
Cash