Favehotel Sudirman Bojonegoro

Encontre o melhor hotel em Bojonegoro para suas datas, por preço ou preferência
Compare ofertas do Favehotel Sudirman Bojonegoro em centenas de sites em um só lugar
Procure uma oferta com cancelamento grátis ou avaliações excelentes
Compare quartos e preços
Fatos rápidos
Check-in a partir das | 14:00 |
---|---|
Check-out até | 12:00 |
Café da manhã | Café da manhã disponível |
Animais de estimação | Animais de estimação não são permitidos |
Crianças | Crianças são bem-vindas neste hotel |
Comodidades
Mais informações sobre Favehotel Sudirman Bojonegoro

Favehotel Sudirman Bojonegoro
O Favehotel Sudirman Bojonegoro é uma propriedade 3 estrelas situada em Bojonegoro. A acomodação oferece recepção 24 horas, transfer (aeroporto), serviço de quarto e Wi-Fi gratuito em todas as áreas. Todos os quartos possuem mesa de trabalho.
Classificações e avaliações
Excelente localização
Jl. Panglima Sudirman No.151, Klangon, Kec, Bojonegoro, 62113, Indonésia|A 1,95 km de RIMBA KOTA BOJONEGORO
Check-in e check-out
Check-in a partir das:
14:00
Check-out até as:
12:00
Bom saber
Crianças são bem-vindas neste hotel
Crianças podem usar camas extras por um custo adicional de IDR 175000.
Animais de estimação não são permitidos
Café da manhã disponível
Preço do café da manhã
R$ 29 (≈IDR 80000)/pessoa
Cardápio do café da manhã
Buffet
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries on dates where such guidelines exist. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. Due to guest elevator maintenance, temporary access to other floors is via emergency stairs.
Cash