The Horseshoe

Encontre o melhor hotel em Filton para suas datas, por preço ou preferência
Compare ofertas do The Horseshoe em centenas de sites em um só lugar
Procure uma oferta com cancelamento grátis ou avaliações excelentes
Compare quartos e preços
Fatos rápidos
Check-in a partir das | 15:00 |
---|---|
Check-out até | 11:00 |
Café da manhã | Café da manhã disponível |
Animais de estimação | Animais de estimação não são permitidos |
Crianças | Crianças não são permitidas neste hotel |
Comodidades
Mais informações sobre The Horseshoe

The Horseshoe
Localizado a 15 minutos de carro docentro de Bristol e a 5 minutos de carro das autoestradas M4 e M5, o The Horseshoe oferece acomodações Cama e Café (B&B) com WiFi e estacionamento gratuitos no local.
Localização
133 Gloucester Road North, Filton, BS34 7PY, Reino Unido|A 0,93 km de Filton
Check-in e check-out
Check-in a partir das:
15:00
Check-out até as:
11:00
Bom saber
Crianças não são permitidas neste hotel
Não é possível adicionar berços
Animais de estimação não são permitidos
Café da manhã disponível
Opções de café da manhã
Café da manhã continental
Preço do café da manhã
Entre em contato com o hotel para informações sobre preços
Please inform The Horseshoe of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries on dates where such guidelines exist. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property can only accept bookings from essential workers/permitted travelers on dates where such guidelines exist. Reasonable evidence must be provided on arrival. If it isn't provided, your booking will be canceled on arrival. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. Due to coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. A damage deposit of GBP 500 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Managed by a private host
Cash