THE Flag Zürich

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Fatos rápidos
Check-in a partir das | 14:00 |
---|---|
Check-out até | 11:00 |
Café da manhã | Café da manhã disponível |
Animais de estimação | Animais de estimação permitidos por um custo adicional |
Crianças | Crianças são bem-vindas neste hotel |
Comodidades
Mais informações sobre THE Flag Zürich

THE Flag Zürich
Localizado a 400 metros da Marina de Kaş, o Kekova Hotel dispõe de um restaurante coberto na cobertura, com vista para a baía. Os quartos têm Wi-Fi gratuito e varandas, alguns com vista para o mar.
Classificações e avaliações
Ótima localização
Baslerstrasse 100, Distrito 9, Zurique, 8048, Suíça|A 2,89 km de Limmatplatz
Check-in e check-out
Check-in a partir das:
14:00
Check-out até as:
11:00
Bom saber
Crianças são bem-vindas neste hotel
3 anos ou menos
Crianças podem usar camas extras gratuitamente.
17 anos ou menos
Crianças podem usar camas extras por um custo adicional de CHF 60.
Animais de estimação permitidos por um custo adicional
Café da manhã disponível
Preço do café da manhã
R$ 98 (≈CHF 15)/pessoa
Cardápio do café da manhã
Buffet
Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Please inform THE FLAG Zürich in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food & beverage services at this property may be limited or unavailable due to Coronavirus (COVID-19). Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to Coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service operating hours. Due to Coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. A damage deposit of CHF 200 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. If you arrive after check-in hours, you can check in at the check-in machine by typing in your last name and following the instructions. You can then pay by a bank card that works with a pin code (either debit or credit card). Please note that the rooms are serviced every 3 days. Guests can request fresh towels every day from the welcome desk.
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